Cumicumi, #1 Video Entertainment Portal

Dua Hari Sembunyi, Begini Kondisi Siti Nurhaliza Pasca Melahirkan

CUMI CELEBS
Dua Hari Sembunyi, Begini Kondisi Siti Nurhaliza Pasca Melahirkan

Dua hari sembunyi dari sorot kamera, akhirnya Siti Nurhaliza tunjukkan diri pasca melakukan persalinan sesar pada Senin (19/3) lalu. Sedang masa pemulihan usai melahirkan di usia 40, begini kondisi Siti sekarang.

Siti 1.jpg

Istri Datuk Khalid itu tunjukkan pose perdananya pasca persalinan. Dari kamar rumah sakit, Siti tampak tunjukkan foto siluet di depan jendela lebar. Tak berpose sendirian, Siti menggendong bayi perempuan yang dipanggil Fatimah untuk sementara.

BACA JUGA, 18 Tahun Kosong, Kamar Bayi Siti Nurhaliza Akhirnya Ditempati

Selain tunjukkan kondisinya yang mulai membaik pasca melahirkan, lewat dunia maya Siti juga tunjukkan baju pertama yang dikenakan anaknya. Suara tangis anak Siti juga terdengar dalam video pendek itu. Siti juga ucapakan terima kasih atas seluruh pihak yang mendoakannya.

Siti-6.jpg

“Saya bersama suami serta anakanda kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang mengucapkan tahniah dan mendoakan kami dari mana saja anda berada, Malaysia, Indonesia, Singapura, Brunei dll. Kepada rakan-rakan artis saya juga, terima kasih di atas ucapan dan ingatan kalian. Alhamdulillah, saya dan anakanda dalam keadaan baik, pihak doktor dan jururawat menjaga kami dengan baik. Terima kasih juga kepada semua pihak yang mengirimkan hadiah sehingga ke hari ini. Buat masa ini saya hanya dinasihatkan untuk berehat oleh doktor,” tulis Siti Nurhaliza kabarkan kondisi terkininya. O ana/berbagai sumber